Voltooi het formulier en als de geselecteerde producten weer op voorraad zijn, zullen wij u per e-mail op de hoogte stellen.
OVER RED HART
WIE IS REDHART.NL?
Wij geven alles om ervoor te zorgen dat u als klant de beste online winkel ervaring heeft. Wij staan voor een leukere en vooral voordeligere online winkel ervaring voor iedereen! Dankzij onze brede, actuele en wisselende assortiment, kunt u er zeker van zijn dat wij altijd alles hebben wat u nodig heeft. Van woonaccessoires tot huishoudelijke producten. Wij hebben het allemaal!
Per 1 januari 2023 is er nieuw management aan boord. Het oude bestuur is komen te vervallen. Hiermee maakt het bedrijf een nieuwe doorstart en vaart het nieuwe koers op.
ALL YOU NEED IS LOW PRICES!
Per 1 januari 2023 is er nieuw management aan boord. Het oude bestuur is komen te vervallen. Hiermee maakt het bedrijf een nieuwe doorstart en vaart het nieuwe koers op.
ALL YOU NEED IS LOW PRICES!
IS REDHART.NL AANGESLOTEN BIJ EEN KEURMERK?
Redhart.nl is aangesloten bij het onafhankelijke Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn gebaseerd op de door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.
De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code.
Je kan dus met een veilig gevoel bij ons winkelen.
De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code.
Je kan dus met een veilig gevoel bij ons winkelen.
BESTELLING & LEVERING
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Zoek de artikelen die je wilt kopen.
Klik op 'Bestellen'. Het artikel verschijnt nu in je winkelwagentje.
Klik op 'Ga naar de winkelmand'.
Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in je winkelmandje liggen.
In de omgeving van je winkelmandje kan je nagaan of alle producten naar wens zijn.
Je hebt hier de mogelijkheid om een actie- of kortingsbon in te geven als je deze hebt.
Ook heb je de mogelijkheid, als je bent ingelogd, om eventueel gespaarde punten van een vorige bestelling in te leveren voor korting op de artikelen in je winkelmand.
Klik op 'bestel deze artikelen' om naar je persoonlijke gegevens te gaan.
Wil je liever uitchecken met een PostNL account? Klik dan op het logo van PostNL waar je tevens een bezorgmoment kan kiezen dat jou het beste uitkomt.
*: Controleren, betalen en afronden
Indien je nog niet bent ingelogd krijg je hier de mogelijkheid om in te loggen op een bestaand account, als je eerder hebt besteld.
Ben je nieuw bij Red Hart, vul dan de gegevens eronder in. Je ontvangt dan automatisch een e-mail van ons met een loginnaam en wachtwoord voor een eventuele volgende keer dat je een bestelling plaatst.
Ook kun je een alternatief bezorgadres ingeven.
Op het tweede scherm geef je aan hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard of Paypal.
Op het derde scherm kan je nog eens controleren of alles juist en naar wens is.
Onderin accepteer je onze Algemene voorwaarden.
Tevens kan je hier aanvinken of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Dan ontvang je informatie over de nieuwste producten maar ook over alle aankomende en voordelige aanbiedingen.
Is alles naar wens? Klik dan op 'bestelling plaatsen'.
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling.
*: Artikel(en) in winkelwagentje plaatsen
Klik op 'Bestellen'. Het artikel verschijnt nu in je winkelwagentje.
Klik op 'Ga naar de winkelmand'.
Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in je winkelmandje liggen.
In de omgeving van je winkelmandje kan je nagaan of alle producten naar wens zijn.
Je hebt hier de mogelijkheid om een actie- of kortingsbon in te geven als je deze hebt.
Ook heb je de mogelijkheid, als je bent ingelogd, om eventueel gespaarde punten van een vorige bestelling in te leveren voor korting op de artikelen in je winkelmand.
Klik op 'bestel deze artikelen' om naar je persoonlijke gegevens te gaan.
Wil je liever uitchecken met een PostNL account? Klik dan op het logo van PostNL waar je tevens een bezorgmoment kan kiezen dat jou het beste uitkomt.
*: Controleren, betalen en afronden
Indien je nog niet bent ingelogd krijg je hier de mogelijkheid om in te loggen op een bestaand account, als je eerder hebt besteld.
Ben je nieuw bij Red Hart, vul dan de gegevens eronder in. Je ontvangt dan automatisch een e-mail van ons met een loginnaam en wachtwoord voor een eventuele volgende keer dat je een bestelling plaatst.
Ook kun je een alternatief bezorgadres ingeven.
Op het tweede scherm geef je aan hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard of Paypal.
Op het derde scherm kan je nog eens controleren of alles juist en naar wens is.
Onderin accepteer je onze Algemene voorwaarden.
Tevens kan je hier aanvinken of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Dan ontvang je informatie over de nieuwste producten maar ook over alle aankomende en voordelige aanbiedingen.
Is alles naar wens? Klik dan op 'bestelling plaatsen'.
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling.
*: Artikel(en) in winkelwagentje plaatsen
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Levertijden
Direct leverbare artikelen:
Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld dan worden deze dezelfde dag verzonden.
Bestel je in het weekend, na vrijdag 16:00 uur, dan worden deze op maandag verzonden.
De bezorging van pakketten is van dinsdag tot en met zaterdag.
Artikelen die niet direct op voorraad zijn:
Deze zijn niet te bestellen.
Direct leverbare artikelen:
Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld dan worden deze dezelfde dag verzonden.
Bestel je in het weekend, na vrijdag 16:00 uur, dan worden deze op maandag verzonden.
De bezorging van pakketten is van dinsdag tot en met zaterdag.
Artikelen die niet direct op voorraad zijn:
Deze zijn niet te bestellen.
VINDT DE LEVERING ALTIJD EEN DAG LATER PLAATS?
Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Je pakketje wordt dan, zowel in Nederland als in België, veelal de volgende dag door Postnl aangeboden.
In uitzonderlijke gevallen kan het echter gebeuren dat door drukte (o.a. rond Kerst, Pasen, Pinksteren) of extreem weer je pakketje niet de volgende dag na verzending wordt aangeboden, maar een dag later.
In uitzonderlijke gevallen kan het echter gebeuren dat door drukte (o.a. rond Kerst, Pasen, Pinksteren) of extreem weer je pakketje niet de volgende dag na verzending wordt aangeboden, maar een dag later.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bestel je meer dan € 40,00 dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en hoef je daar niet voor te betalen.
Bij een bestelling onder de € 40,00 zijn de verzendkosten € 4,95.
Wat zijn de verzendkosten naar België?
Bestel je meer dan € 50,00 dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en hoef je daar niet voor te betalen.
Bij een bestelling onder de € 50,00 zijn de verzendkosten € 7,95.
Bestel je meer dan € 40,00 dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en hoef je daar niet voor te betalen.
Bij een bestelling onder de € 40,00 zijn de verzendkosten € 4,95.
Wat zijn de verzendkosten naar België?
Bestel je meer dan € 50,00 dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening en hoef je daar niet voor te betalen.
Bij een bestelling onder de € 50,00 zijn de verzendkosten € 7,95.
KAN IK OOK VANUIT BELGIË BESTELLEN?
Wij verzenden ook naar België.
Bestel je boven de € 50,00 betaal je geen verzendkosten naar België.
Bij een bestelling onder de € 50,00 zijn de verzendkosten € 7,95.
Bestel je boven de € 50,00 betaal je geen verzendkosten naar België.
Bij een bestelling onder de € 50,00 zijn de verzendkosten € 7,95.
EEN ARTIKEL WAT IK WIL BESTELLEN IS NIET MEER OP VOORRAAD. WAT MOET IK DOEN?
Ieder jaar doen wij ons uiterste best zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan vooraf ingecalculeerd. Natuurlijk proberen wij deze artikelen opnieuw in te kopen, waarbij wij afhankelijk zijn van vele verschillende leveranciers en fabrieken. Zo kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet meer tijdig bij ons binnen komen.
Wij proberen zo goed mogelijk aan te geven of en wanneer een artikel weer bij ons op voorraad is. Als niet staat aangegeven wanneer een uitverkocht artikel weer binnen komt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Wij proberen zo goed mogelijk aan te geven of en wanneer een artikel weer bij ons op voorraad is. Als niet staat aangegeven wanneer een uitverkocht artikel weer binnen komt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.
ANNULEREN
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Een bestelling kan je annuleren zodra deze nog niet is verzonden.
Stuur een e-mail naar info@redhart.nl. Vermeld hierin je bestelnummer en dat je de bestelling wilt annuleren.
Je ontvangt van ons de bevestiging dat je bestelling is geannuleerd.
Stuur een e-mail naar info@redhart.nl. Vermeld hierin je bestelnummer en dat je de bestelling wilt annuleren.
Je ontvangt van ons de bevestiging dat je bestelling is geannuleerd.
IS ER EEN MODELFORMULIER WAARMEE IK VAN MIJN KOOP KAN AFZIEN?
Sinds 1 juni 2014 is er naar aanleiding van de Europese Richtlijn, met betrekking tot de consumentkoop, een modelformulier opgesteld. Deze is hieronder te vinden.
Kopieer deze en plak dit in een tekst editor om deze aan te passen.
--------------
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Kopieer deze en plak dit in een tekst editor om deze aan te passen.
--------------
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
- Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]
[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
- Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- [Naam consumenten(en)]
- [Adres consument(en)]
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
RETOURNEREN
HOE KAN IK EEN (OF MEERDERE) ARTIKEL(EN) RETOURNEREN?
Je kan bij ons je artikel binnen 14 dagen, nadat je hebt aangegeven het artikel retour te willen sturen, retourneren als de seal niet is verbroken. Dit houdt in dat de sealing van het product onaangetast is. Producten zonder sealing kunnen helaas niet worden geretourneerd, en vallen hierdoor niet onder het herroepingsrecht.
* Stuur een e-mail naar info@redhart.nl. Geef hierin je bestelnummer, reden van retour (niet verplicht) en eventueel een toelichting of gebruik het modelformulier zoals weergegeven in het antwoord op de vorige vraag.
* Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de bevestiging van je retouraanvraag en hoe je het/de artikel(en) retour kunt sturen.
* Verpak het artikel met (een kopie van) de factuur in een degelijke verpakking. Plak ons adres op het pakket en stuur deze op.
Zodra Redhart.nl je retourzending ontvangen en verwerkt heeft, ontvang je een e-mail. De e-mail geeft aan wanneer je de terugbetaling of het vervangend artikel ontvangt.
* Stuur een e-mail naar info@redhart.nl. Geef hierin je bestelnummer, reden van retour (niet verplicht) en eventueel een toelichting of gebruik het modelformulier zoals weergegeven in het antwoord op de vorige vraag.
* Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de bevestiging van je retouraanvraag en hoe je het/de artikel(en) retour kunt sturen.
* Verpak het artikel met (een kopie van) de factuur in een degelijke verpakking. Plak ons adres op het pakket en stuur deze op.
Zodra Redhart.nl je retourzending ontvangen en verwerkt heeft, ontvang je een e-mail. De e-mail geeft aan wanneer je de terugbetaling of het vervangend artikel ontvangt.
MAG IK GEOPENDE PRODUCTEN RETOURNEREN?
Zoals vermeld in artikel 10, lid 8 van onze algemene voorwaarden worden verzegelde producten, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, en waarvan de verzegeling na levering is verbroken uitgesloten van het herroepingsplicht.
Dit houdt in dat geopende cosmetica, etenswaren en verzorgingsproducten niet kan worden geruild of worden geretourneerd.
Dit betekent ook dat cosmetica, etenswaren en verzorgingproducten zonder seal niet kan worden geretourneerd.
Dit houdt in dat geopende cosmetica, etenswaren en verzorgingsproducten niet kan worden geruild of worden geretourneerd.
Dit betekent ook dat cosmetica, etenswaren en verzorgingproducten zonder seal niet kan worden geretourneerd.
BETALEN
WAT ZIJN DE BETAALMETHODEN?
Bij Redhart.nl kan je betalen met Ideal, Mastercard, Visa, PayPal, Sofort en Bancontact.
iDeal(gratis)
iDeal werkt via internetbankieren van je eigen bank. Je hebt hiervoor geen speciale software of inlogaccounts voor nodig. iDeal is de makkelijkste, snelste en goedkoopste manier van betalen op internet. Wij krijgen direct een bevestiging van de bank dat de betaling bij ons binnen is en nemen je bestelling direct in behandeling.
Creditcard Visa/Mastercard (gratis)
Betaal gemakkelijk en veilig met je creditcard op Red Hart. Wij accepteren VISA en Mastercard.
Mister Cash Bancontact (gratis)
Mistercash is een betaalsysteem in Belgie en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiele instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het iDeal betaalsysteem in nederland.
DIRECTebanking / Sofort (gratis)
Sofortbanking is de directe betaalmethode van Payment Network AG. Sofortbanking is een populaire betaalmethode in Duitsland en wordt in Nederland ondersteund door ABN Amro, Fortis, ING, SNS en SNS Regio bank.
Paypal (gratis)
PayPal
Als je geld wilt overmaken met PayPal, dien je eerst een creditcard of bank/girorekening toe te voegen aan je PayPal-rekening. Daarnaast kun je gebruikmaken van je PayPal-saldo uit ontvangen betalingen. Je bankrekening of creditcardnummer wordt gekoppeld aan je PayPal-rekening en veilig opgeslagen dus het is niet nodig eindeloos je gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen maar een e-mailadres en wachtwoord nodig om online te kunnen betalen. Je kan dus vanaf je bankrekening of creditcard geld overmaken naar je PayPal-rekening om vervolgens deze rekening te gebruiken om betalingen te voldoen. Een PayPal-rekening openen is gratis en het overmaken van geld ook. Het enige wat je nodig hebt is een positief saldo op je account.
iDeal(gratis)
iDeal werkt via internetbankieren van je eigen bank. Je hebt hiervoor geen speciale software of inlogaccounts voor nodig. iDeal is de makkelijkste, snelste en goedkoopste manier van betalen op internet. Wij krijgen direct een bevestiging van de bank dat de betaling bij ons binnen is en nemen je bestelling direct in behandeling.
Creditcard Visa/Mastercard (gratis)
Betaal gemakkelijk en veilig met je creditcard op Red Hart. Wij accepteren VISA en Mastercard.
Mister Cash Bancontact (gratis)
Mistercash is een betaalsysteem in Belgie en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiele instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het iDeal betaalsysteem in nederland.
DIRECTebanking / Sofort (gratis)
Sofortbanking is de directe betaalmethode van Payment Network AG. Sofortbanking is een populaire betaalmethode in Duitsland en wordt in Nederland ondersteund door ABN Amro, Fortis, ING, SNS en SNS Regio bank.
Paypal (gratis)
PayPal
Als je geld wilt overmaken met PayPal, dien je eerst een creditcard of bank/girorekening toe te voegen aan je PayPal-rekening. Daarnaast kun je gebruikmaken van je PayPal-saldo uit ontvangen betalingen. Je bankrekening of creditcardnummer wordt gekoppeld aan je PayPal-rekening en veilig opgeslagen dus het is niet nodig eindeloos je gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen maar een e-mailadres en wachtwoord nodig om online te kunnen betalen. Je kan dus vanaf je bankrekening of creditcard geld overmaken naar je PayPal-rekening om vervolgens deze rekening te gebruiken om betalingen te voldoen. Een PayPal-rekening openen is gratis en het overmaken van geld ook. Het enige wat je nodig hebt is een positief saldo op je account.
WAT IS DE TERUGSTORTTERMIJN?
*Bij annulering
Betaling na ontvangst: je hebt geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde artikel.
iDEAL: drie werkdagen
Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt opgeheven
Paypal: vijf werkdagen
*Bij retourneren
Betaling na ontvangst: drie werkdagen, indien je nog niet hebt betaald vervalt de betalingsverplichting.
iDEAL: drie werkdagen
Creditcard: vijf werkdagen
PayPal: vijf werkdagen
Betaling na ontvangst: je hebt geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde artikel.
iDEAL: drie werkdagen
Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt opgeheven
Paypal: vijf werkdagen
*Bij retourneren
Betaling na ontvangst: drie werkdagen, indien je nog niet hebt betaald vervalt de betalingsverplichting.
iDEAL: drie werkdagen
Creditcard: vijf werkdagen
PayPal: vijf werkdagen
KAN IK OOK BETALEN MET ACCEPTGIRO?
Op Redhart.nl is er geen betalingsmogelijkheid met acceptgiro.
WAT IS HET IBAN REKENINGNUMMER VAN RED HART?
Dat is: NL79ABNA0248410512 t.n.v. Red Hart te Den Haag.
KORTINGSBON
IK HEB EEN KORTINGSBON, WAT NU?
Het kan zijn dat je bij een bestelling of via iemand een cadeaukaart hebt gekregen. Deze cadeaukaart geeft recht op een bepaald percentage op je gehele bestelling. Een cadeaukaart is eenmalig te gebruiken.
Als je alle producten, die je wilt hebben, hebt toegevoegd aan je winkelwagentje ga je naar "winkelwagen". Hier staat een alinea met cadeaukaart- of kortingscode. Hier vul je de code in die op de bon staat. Klik op "voeg toe". Hierna zal de betreffende korting op alle producten worden gegeven.
Korting geldt niet op cadeauverpakkingen en cadeaukaart.
Als je alle producten, die je wilt hebben, hebt toegevoegd aan je winkelwagentje ga je naar "winkelwagen". Hier staat een alinea met cadeaukaart- of kortingscode. Hier vul je de code in die op de bon staat. Klik op "voeg toe". Hierna zal de betreffende korting op alle producten worden gegeven.
Korting geldt niet op cadeauverpakkingen en cadeaukaart.
IK HEB EEN KORTINGSCODE, WAT KAN IK HIER MEE?
Een kortingscode kan ter promotie of door Redhart.nl, met een specifieke reden, zijn gegeven.
Deze code geeft recht op een bepaald percentage op je gehele bestelling.
Een code is meerdere keren te gebruiken met een bepaalde looptijd.
Als je alle producten, die je wilt hebben, hebt toegevoegd aan je winkelwagentje ga je naar "winkelwagen". Hier staat een alinea met actie- of kortingsbon. Hier vul je de code in die je hebt gekregen. Klik op "voeg toe". Hierna zal de betreffende korting op alle producten worden gegeven.
Korting geldt niet op cadeauverpakkingen en cadeaubonnen.
Deze code geeft recht op een bepaald percentage op je gehele bestelling.
Een code is meerdere keren te gebruiken met een bepaalde looptijd.
Als je alle producten, die je wilt hebben, hebt toegevoegd aan je winkelwagentje ga je naar "winkelwagen". Hier staat een alinea met actie- of kortingsbon. Hier vul je de code in die je hebt gekregen. Klik op "voeg toe". Hierna zal de betreffende korting op alle producten worden gegeven.
Korting geldt niet op cadeauverpakkingen en cadeaubonnen.
KLACHTEN
IK HEB EEN KLACHT, WAT NU?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening of producten zoals jij die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Red Hart zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
* via e-mail.
Ons e-mailadres is: info@redhart.nl.
* via telefoon
Je kan ons bereiken van
maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 17:00 via de chat.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Redhart.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Red Hart zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
* via e-mail.
Ons e-mailadres is: info@redhart.nl.
* via telefoon
Je kan ons bereiken van
maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 17:00 via de chat.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Redhart.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).